Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Azlinda Binti Mohd Said. Welcome to My Paris Town. Replace With Yours. Gomawo!


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

Doakan aku mimpiku menjadi kenyataan.
Tiada ayat lagi.
>>__<<.
OMG.

Code CBox korang kat SINI!

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Bebby Mielo !

Finally !
I fine it .
Thanksssss ~ Mainkan hati saya .
Bukan saya tak sayang awak , bukan saya tak rindu awak , bukan cinta saya hilang diambil orang .
Semua tuh tak terjadi !
Tapi , saya menunggu awak untuk jujur apa yang terjadi
Dan saya nak tahu dari mulut awak bukan orang lain.
Kenapa awak sanggup biarkan saya sendiri tahu dan menangis atas kesalahan ini.
Kecewa sangat , kenapa perlu bohong diri sendiri !
Jangan up diri sendiri lah .
Sakitnyaaaa bila dapat tahu, rasa macam PENANTIAN yang sia-sia !
Kenapa perlu dia hadir dalam hidup awak?
Kenapa , saya yang hadir lebih awal awak  jadikan  mangsa "PINGGIRAN"



Serius hati saya terluka dan sekarang lebih terluka .

Dulunya selembut kapas sekarang mulai kasar dan terbakar . 

Ya Allah , Ya Rahman , Ya Rabbi .... Kuat aku emosi dan iman ku, biarpun sememang aku terpesong sebelum ini , beri aku jalan mu kembali ....