Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Azlinda Binti Mohd Said. Welcome to My Paris Town. Replace With Yours. Gomawo!


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

Doakan aku mimpiku menjadi kenyataan.
Tiada ayat lagi.
>>__<<.
OMG.

Code CBox korang kat SINI!

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Mungkin ada

Assalamualaikum w.b

Sesuatu yang susah untuk diunggap dengan kata-kata , bila terungkap susah untuk di fahami.

Kenapa perlu terjadi pada diri ini? DUGAAN? Cukup cubaan yang di beri. Mata kuyup menitiskan air mata.

Mungkin belum sampai waktu untuk aku tertemu dengan kebahagiaan. Aku berharap dia datang tidak lama lagi.

JODOH? Tiada yang boleh di calonkan untuk di jadikan jodoh. Kalau ada sekalipun , dia tidak mahu untuk mengharapkan aku menjadi jodohnya.

HATI aku sayu , aku hanya ditemani dengan kasih sayang ALLAH. Aku juga ingin disayangi dengan orang yang betul-betul tulus mencintai aku dengan kekurangan aku.

INSHAALLAH ,ALLAH mesti ketemukan aku dengannya.

Suatu hari nanti |')