Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Azlinda Binti Mohd Said. Welcome to My Paris Town. Replace With Yours. Gomawo!


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

Doakan aku mimpiku menjadi kenyataan.
Tiada ayat lagi.
>>__<<.
OMG.

Code CBox korang kat SINI!

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Pedihhh

Sayang ke kalau sanggup aku pergi macam ni jaa?
Call ? Text ? tadakk... Dm pun sampai situ ja?
Sampai tak pujuk aku langsung?

Itu ke yang di katakan bersungguh-sungguh?
Nampak sangatlah kasih sayang tuh daa berkurang dekat aku kan?
Mungkin tiada?
Kalau boleh aku nak nangis depan hang pun boleh.
Terlalu kecewa.

Biarpun aku cakap jangan kacau aku.
Tapi aku still tunggu hang untuk kacau hidup aku lagi.
Tapi menantian aku sia-sia kan?
Aku terus bersabar.

Sudah tahu aku kuat "CEMBURU"
Tapi still buat benda yang buat aku cemburu kan.
Memang hang tak faham aku.
Apa yang aku nak dari hang, hang susah nak tunai.

It's okay MOHAMAD IZZUAN BIN HALIM, saya harap awak akan bahagia lepas ni. :')