Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm Azlinda Binti Mohd Said. Welcome to My Paris Town. Replace With Yours. Gomawo!


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

Doakan aku mimpiku menjadi kenyataan.
Tiada ayat lagi.
>>__<<.
OMG.

Code CBox korang kat SINI!

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Agak daa

Selepas dari apa yang terjadi memang aku agak akan jadi macam ni hmmmm.
Tulah aku agak dah kutukan tuh yang akan keluarkan?

Susahlah uji kau,
Kau mesti gagal kan?
Kau tak faham apa yang aku nak.
Susah susah.

Sedihpun ada,
Tapi tak guna,
Sebab dia takkan faham ,
Apa yang aku nak.

Kau tahu apa yang aku nak tapi sia-sia juga kalau kau tak buat untuk aku.
Peluang yang aku bagi langsung tak guna dengan sebaiknya.
Useless..........…